(آرشیو ماه خرداد 1401)

بزرگداشت هفتمین روز درگذشت شادروان مهدي محمد صادقي و یابود سايرهمکاران سفرکرده در ایام کرونا

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت همکار گرامی ساپكو، مرحوم مهدی محمد صادقی و یادبود سایر همکاران سفر کرده در ایام کرونا با حضور مدیر عامل ، معاونین، کارکنان و خانواده‌هاي متوفیان در سالن همایش های ساپکو برگزار شد.

ﺳﻪشنبه، 31 خرداد 1401 - 17:20

روند افزایشی، تولید هدف‌گذاری تولید ۱۵۷ هزار دستگاه در ایران خودرو خراسان

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۱۵۷ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۵۰هزار دستگاه به خودروهای شاسی بلند هایما S۷ و S۵ و دو محصول جدید ۸S و ۷X اختصاص دارد.

ﺳﻪشنبه، 31 خرداد 1401 - 12:42

تجدید میثاق کارکنان شرکت ساپکو به منظور تحقق اهداف تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال 1401

تجدید میثاق کارکنان شرکت ساپکو به منظور تحقق اهداف تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال 1401

دوشنبه، 30 خرداد 1401 - 18:40

قرار سوم ایران‌خودرو/ رونمایی از کشنده «آتامان» خطیبی: رشد تولید خودرو کامل به ۶۲ درصد رسید/ تفاهم با قطعه سازان بزرگ برای کاهش قیمت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۶۲ درصدی تولید خودروی کامل و رشد ۴۸ درصدی صدور سند از ابتدای امسال تا ۳۰ خرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

دوشنبه، 30 خرداد 1401 - 15:40

براساس آمار تولید هفتگی؛ رکورد چهارساله تولید کامل در ایران‌خودرو شکست/عبور از رکورد تولید ۱۵ ماهه گذشته

گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.

یکشنبه، 29 خرداد 1401 - 11:06

تشکیل جلسات مستمر در ساپکو در راستای تحقق هدف تولید: آمادگی قطعه‌سازان برای تحقق تولید ۷۵۰ هزار دستگاه در ایران خودرو

شرکت ساپکو برای تامین بی وقفه قطعات و تحقق هدف تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو، نشست های مستمر پایش برگزار می‌کند.

شنبه، 28 خرداد 1401 - 17:11

بازدید مهندس پورمجیب ، قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایرانخودرواز شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو - ایتراک

مهندس پورمجیب ، قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایرانخودرواز شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو از توانمندی ها ، ظرفیت ها و طرح های توسعه شرکت ایتراک با رویکرد نیازمندی های ایران خودرو بازدید نموده و از تولید بدون کسری خودرو های ایران خودرو خبر...

شنبه، 28 خرداد 1401 - 15:15

جریان زندگی در محصول جدید «ری‌را» چگونه به عنوان نام محصول جدید ایران‌خودرو انتخاب شد؟

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای مسوولیت اجتماعی و تعهد به حفظ فرهنگ و ادبیات قومیت‌های ایرانی، نام «ری‌را»‌ که در زبان مازنی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است را برای محصول جدید خود برگزید‌.

شنبه، 28 خرداد 1401 - 13:13

افزایش ۵۴ درصدی تیراژ تولید و رشد ۴۰ درصدی کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.

شنبه، 28 خرداد 1401 - 11:15

برای سومین هفته متوالی صورت گرفت: تشکیل جلسه تولید با حضور مدیر عامل و تمامی عوامل تولید ساپکو در روز جمعه ۲۷ خرداد در راستای تحقق برنامه تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو

در راستای تقویت و تحقق رویکردهای های گروه صنعتی ایران خودرو در زمينه برنامه ریزی جهادي تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودروي بدون کسری و عبور مستقیم و تحویل به مشتری،مدیران شرکت ساپکو علاوه بر جلسات مستمر و مداوم بصورت روزانه در طول هفته و حتی در روزهای تعطیل...

جمعه، 27 خرداد 1401 - 10:19
صفحه 1 از 6ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  بعدی   انتها   

149577 :تعداد کل بازدیدها