(آرشیو ماه شهریور 1401)

آیین بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت مرحوم مغفور شادروان، دکتر حسین نجاری، مدیر عامل اسبق ساپکو برگزار شد

سومین سالگرد درگذشت دکتر نجاری، مدیرعامل اسبق شرکت ساپکو با حضور مدیریت عامل ساپکو، قائم مقام، معاونین، مدیران و کارکنان ساپکو ، مدیر عامل ایساکو و دیگر معاونین و مدیران ایران خودرو در قطعه 307 بهشت زهرا (س) با حضور خانواده آن مرحوم برگزار شد.

پنجشنبه، 31 شهریور 1401 - 13:05

در بازدید رییس جمهور تاتارستان از خطوط تولید ایران خودرو مطرح شد: محصولات ایران‌خودرو پاسخ‌گوی نیاز بازار تاتارستان

رییس جمهور تاتارستان، با بیان این‌که در شرایط فعلی و با وجود تحریم‌هایی که علیه روسیه وضع شده است، تامین خودروی سواری با قیمت رقابتی از موضوعات مهم و حساس است، گفت: محصولات ایران خودرو می‌تواند پاسخ‌گوی نیازمندی ما در بازار خودرو باشد.

چهارشنبه، 30 شهریور 1401 - 15:05

ایران خودرو اطلاعیه داد: تولید ۲۰۷ دو رنگ ادامه دارد

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای بر ادامه تولید محصول ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ طبق تقاضای مشتریان تاکید کرد.

چهارشنبه، 30 شهریور 1401 - 14:52

مهندس پیر محمدی، مدیر عامل ساپکو در افتتاحیه جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین : شرکت ساپکو با بیش از 570 سازنده فعال ، از بزرگترین زنجیره لجستیک و تأمین خاورمیانه برخوردار است

شرکت ساپکو با برخورداری از 570 سازنده فعال مستقیم و 1200 سازنده غیرمستقیم با نقش آفرینی به عنوان بزرگترین زنجیره لجستیک و تامین خاورمیانه در تاریخ های 30 و 31 شهریور، میزبان ارزیابان جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین است.

چهارشنبه، 30 شهریور 1401 - 13:30

برای نخستین‌بار در صنعت خودرو کشور؛ مرکز نوآوری در شرکت ستاره ایران راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت ستاره ایران، از انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای ایجاد مرکز نوآوری در این شرکت خبر داد و گفت: برای نخستین بار است که این اقدام در شرکت خودروسازی کشور اجرا شده است.

ﺳﻪشنبه، 29 شهریور 1401 - 11:23

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و روز آتش نشانی و ایمنی: برگزاری مسابقات آتش نشانی برتر صنعتی ، یادواره شادروان مهدی محمد صادقی در ساپکو

در آستانه سالروز گرامی­داشت آتش نشانی و ایمنی و بزرگداشت شهدای آتش نشان و آغاز هفته دفاع مقدس ، چهارمین دوره مسابقات عملیاتی، ورزشی آتش نشانی برتر صنعتی، یادواره شادروان مهدی محمدصادقی به منظور ارتقا انگیزه و حفظ قوای جسمی آتش نشانان شرکت های صنعتی ب...

دوشنبه، 28 شهریور 1401 - 15:27

پیام ویژه خطیبی به مدیران و کارکنان ایران خودرو دیزل

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.

دوشنبه، 28 شهریور 1401 - 13:50

تولید آبی‌پوشان جاده مخصوص به ۲۸۰۰ دستگاه در روز می‌رسد؛ هر ماه یک دستاورد، ضرب‌الاجل خطیبی برای جهش ایران‌خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد ۵۱ درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.

یکشنبه، 27 شهریور 1401 - 16:02

در بازدید جمعی از نمایندگان مردم تهران از این شرکت مطرح شد: ایران خودرو دیزل الگوی خروج از ورشکستگی و رکود

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید این شرکت و دیدار با کارکنان، ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند تولید و دستاوردهای حاصله، گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل از زیان ده‌ترین به سودده‌ترین شرکت خودر...

یکشنبه، 27 شهریور 1401 - 13:20
صفحه 1 از 7ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  بعدی   انتها   

144010 :تعداد کل بازدیدها