در جشنواره پژوهش‌وفناوری دانشگاه علم‌وصنعت ایران

ایران خودرو صنعت برگزیده در تعامل پایدار با دانشگاه شد/ امضای تفاهم نامه همکاری میان ایران خودرو دیزل و دانشگاه علم‌وصنعت ایران

در مراسمی که در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، با اهدای تندیس و لوح تقدیر از گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان صنعت برگزیده در تعاملات پایدار با دانشگاه، تجلیل شد.

ﺳﻪشنبه، 21 آذر 1402 - 08:48

دنا پلاس توربواتوماتیک آپشنال ایران خودرو اواخر پاییز عرضه می‌شود

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال ایران خودرو، تا پایان پاییز امسال با امکانات و استانداردهای جدید تولید انبوه و روانه بازار می‌شود.

شنبه، 18 آذر 1402 - 15:18

استاندار تهران مطرح کرد

ایران خودرو پیش‌قراول تولید خودرو برقی در کشور است

استاندار تهران با بیان این‌که ایران‌خودرو پیش‌قراول تولید خودرو برقی در کشور است، گفت: این شرکت همگام با دیگر خودروسازان دنیا، به فناوری روز این صنعت یعنی تولید خودروهای برقی ورود کرده است.

شنبه، 18 آذر 1402 - 15:07

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور مطرح کرد:

پیشگامی ایران خودرو در طراحی و تولید خودرو برقی

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور اظهار کرد: ایران خودرو در زمینه طراحی و تولید خودرو برقی در کشور پیشگام بوده و آمادگی عرضه محصول برقی به بازار را دارد.

ﺳﻪشنبه، 14 آذر 1402 - 15:43

سفیر بلاروس در ایران مطرح کرد

استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران‌خودرو

سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودروهای تولیدی آن دارند.

ﺳﻪشنبه، 14 آذر 1402 - 15:33

معاون وزیر صمت:

حرکت به سمت تولید مشترک خودرو با شرکای خارجی همراه با انتقال دانش فنی است

معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه و تجارت ایران گفت: برای سال آینده، موضوع واردات کم کم تبدیل به سرمایه گذاری بر روی زیرساخت‌های کشور و تولید مشترک در ایران و انتقال دانش و فناوری تولید خواهد شد.

ﺳﻪشنبه، 14 آذر 1402 - 15:15

وزیر صمت در حاشیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا:

ری‌را برقی نمونه حرکت ایران‌خودرو به سمت روزآوری محصولات است

وزیر صمت در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، ضمن بازدید از غرفه ایران خودرو در این نمایشگاه، به توانمندی و ظرفیت‌های این خودروساز اشاره کرد و خودروی ری‌را برقی را نمونه‌ای از حرکت ایران‌خودرو به سمت به روزآوری محصولات دانست.

دوشنبه، 13 آذر 1402 - 14:50

ری‌را برقی مورد توجه و تحسین وزیر اقتصاد اوراسیا قرار گرفت

وزیر اقتصاد اوراسیا در بازدید از غرفه ایران‌خودرو در دومین نمایشگاه اوراسیا که به همراه وزیر صمت انجام شد، توجه ویژه‌ای به محصول ری‌را برقی نشان داد.

دوشنبه، 13 آذر 1402 - 14:37

حضور ایران خودرو در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، وزیر اقتصاد اوراسیا و شماری از مقامات تجاری و اقتصادی از کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و عمان و با مشارکت صنایع مختلف کشور از جمله خودروسازی و ...

دوشنبه، 13 آذر 1402 - 14:29

پیشگامی ایران‌خودرو در تحول ناوگان حمل‌ونقل عمومی

تاکسی مدرن برقی به خیابان ها می آید

خودرو برقی مدرنی که توسط ایران خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی تهران و سایر کلانشهرها در نظر گرفته شده، به تهران رسید و به زودی شاهد حضور تاکسی‌های برقی در کلانشهرها خواهیم بود.

یکشنبه، 12 آذر 1402 - 16:49
صفحه 6 از 75ابتدا   قبلی   1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  بعدی   انتها   

144063 :تعداد کل بازدیدها