مهندس پيرمحمدي ، مديرعامل ساپكو در دوازدهمين همايش بين‌المللي موتورهاي درون‌سوز: توليد صنعتي، ضامن ارزش پول ملي و رشد اقتصادي است

افزايش بهره‌وري با افزايش توليد و حمايت بخردانه از صنعت داخلي محقق خواهد شد.رشد صنعت خودرو، نيازمند تصويب قانون خودروست.
ﺳﻪشنبه 27 اردیبهشت 1401

به گزارش اداره اطلاع رسانی ساپکو، در دوازدهمين همايش بين المللي موتورهاي درون‌سوز ، مهندس پيرمحمدي مديرعامل ساپكو، توسعه صنعتي اغلب كشورهاي پيشرفته را مديون توليد صنعتي دانست و اظهار داشت:

توليد، ضامن ارزش پول ملي و رشد اقتصادي كشورهاست و بخش مهم توليد صنعتي به پشتوانه تحقيقات علمي وابسته است. وي دانشگاه‌هاي كشور را پشتوانه تحقيقات و زمينه‌ساز ارتقاي توليد صنعتي دانست و اظهار داشت: توليد باكيفيت به پشتوانه تحقيقات ، مسیر ترقي و پيشرفت را سپري خواهد كرد و به مدد تلاش ، كوشش و اقدامات انجام شده در سي سال گذشته ، توليد صنعتي كشور بر اساس نياز مشتريان و با تحولات عظيم همراه بوده است .

مديرعامل ساپكو با اشاره به فعاليت بيش از 1200 قطعه‌ساز در صنعت خودرو اظهار داشت: صنعت خودرو در شرايط دشوار تحريم به حيات پرافتخار خود ادامه داده و باعث رشد و ارتقاي زنجيره تامين و توليد بوده است و امر توليد در صنعت خودرو در شرايط محدوديت سوييفت هم لحظه‌اي با ركود همراه نبوده است و مفتخريم كه در سال گذشته در گروه صنعتي ايران خودرو روند افزايش توليد ادامه يافته و برنامه‌ريزي توليد 750 هزار خودرو در سال جاري ، تدوام اين مسير پرافتخار خواهد بود.

مهندس پيرمحمدي صنعت خودرو را لكوموتيو صنايعي نظير فولاد و پتروشيمي و ... دانست و گفت: مايه افتخار است كه صنعت خودرو به عنوان بزرگترين خريدار فولاد، آلومينيم و مواد اوليه ، 92 درصد ورق‌هاي فولادي با استحكام كششي بالا را از صنعت فولاد  داخلي تامين كرده است.

وي ضمن تاكيد بر ضرورت حمايت دست اندركاران از اين سرمايه عظيم ملي ، صادرات محصولات گروه صنعتي در سال گذشته به كشورهاي همسايه را مايه مباهات جمهوري اسلامي دانست و گفت: تعامل هدفمند وسودمند تحقيقات دانشگاهي و امر خطير توليد پس از پيروزي انقلاب اسلامي در دانشگاه هاي كشور به درستي شكل گرفته و اين امر در صنعت خودرو با ايجاد باور ما مي‌توانيم به تعالي رسيده است.

وي با اشاره به بروزرساني 3 محصول موتور درگروه صنعتي ايران خودرو در سال گذشته اظهار داشت: جوانان متخصص ما در صنعت خودرو با تلاش شبانه‌روزي به دنبال رشد اقتصادي هستند و رشد اقتصادي به معناي واقعي، نيازمند افزايش بهره‌وري است و افزايش بهره وري  با افزايش توليد و حمايت بخردانه از صنعت داخلي محقق خواهد شد. 

مدير عامل ساپكو با تاكيد بر ضرورت تصويب قانون خودرو اظهار داشت:  رشد صنعت خودرو، نيازمند تصويب قانون خودروست و سياست‌گذاي‌هاي متناقض و دخالت‌هاي فاقد تخصص،  ‌آفت جان صنعت خودرو به عنوان يك سرمايه عظيم ملي خواهد بود.

تصاویر

مهندس پيرمحمدي ، مديرعامل ساپكو در دوازدهمين همايش بين‌المللي موتورهاي درون‌سوز: توليد صنعتي، ضامن ارزش پول ملي و رشد اقتصادي است

image_6487327_1

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

149923 :تعداد کل بازدیدها