(آرشیو ماه بهمن 1401)

به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیش فروش بزرگ محصولات ایران خودرو از ۱۳ بهمن آغاز می شود

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.

ﺳﻪشنبه، 11 بهمن 1401 - 09:19

در نخستین کارگروه تولید خودرو برقی تاکید شد: گام نخست ایران خودرو و مپنا برای تولید ۵۰ دستگاه تارا برقی

در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط...

دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 14:33

مدیرعامل ساپکو خبر داد: ایران خودرو ۷۰ درصد از قراردادهای قطعه سازان را به روزرسانی کرد

مدیر عامل ساپکو از به روز آوری قیمت قراردادهای قطعه سازان در شرکت ساپکو طبق روال همه ساله و پس از اخذ مجوزهای لازم با هماهنگی گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و این رویکرد را هم سو با تغییرات قیمتی نهاده های تولید، تحلیل شرایط اقتصادی و فضای کسب و کار ...

یکشنبه، 09 بهمن 1401 - 14:25

معاون کیفیت ایران خودرو خبر داد: بهبود ۵۰ درصدی شاخص های کیفی ایران خودرو در تولید موتور

معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتقای کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو، گفت: نتایج حاصل شده بر مبنای این اقدامات، منجر به بهبود بیش از ۵۰ درصد شاخص های نهایی کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو نسبت به ابتدای امسال شده است.

یکشنبه، 09 بهمن 1401 - 13:26

ثبت رکورد جدید تولید هفتگی در ایران خودرو

کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با یک سالگی مدیریت خطیبی، موفق به عبور از رکورد تولید هفتگی در دو بخش خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شدند.

شنبه، 08 بهمن 1401 - 16:18

مدیرعامل ساپکو مطرح کرد مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان، در اولویت پرداخت های ساپکو

مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پ...

شنبه، 08 بهمن 1401 - 09:56

شرکت ساپکو در راستای تولید انبوه پیشرانه EFP تا پایان سال جاری محقق خواهد کرد:

تولید نسل جدید موتور پرقدرت ایران خودرو با خودکفایی ۸۵ درصدی

در پی دست یابی شرکت ساپکو به فناوری تولید پیشرانه ‌جدید خودرو، موسوم به EFP، تولید انبوه این پیشرانه قدرتمند داخلی وجایگزینی آن با مدل قبلی EF۷، با سطح خودکفایی ۸۵ درصدی در دستور‌ کار قرار گرفت.

چهارشنبه، 05 بهمن 1401 - 15:10

ایران خودرو در جمع ۱۰ شرکت برتر ایران در سال ۱۴۰۱

دورخیز ایران خودرو برای بازپس گیری جایگاه خود در بین ۱۰ شرکت برتر ایران

در بیست و چهارمین دوره همایش شرکت های برتر ایران تحت عنوان IMI-۱۰۰ که با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر کشور برگزار شد، شرکت ایران خودرو از گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو موفق به قرارگیری در میان یکی از ۱۰ بنگاه برتر ایران شد...

چهارشنبه، 05 بهمن 1401 - 09:50

تا پایان سال آینده محقق خواهد شد؛ تولید تمام محصولات ایران خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.

ﺳﻪشنبه، 04 بهمن 1401 - 11:13

ایران خودرو باز هم رکورد زد، این بار ۳۶۵۸ دستگاه موتور در روز

گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه و هم زمان با حلول ماه مبارک رجب، در اقدامی بی سابقه از رکورد تولید روزانه موتور سواری و تجاری با تولید ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.

دوشنبه، 03 بهمن 1401 - 15:44
صفحه 4 از 5ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  بعدی   انتها   

156558 :تعداد کل بازدیدها