(آرشیو ماه بهمن 1400)

حضور فعال شركت ساپكو در دوازدهمين نمايشگاه كار دانشگاه صنعتي شريف

دوازدهمين نمايشگاه كار دانشگاه صنعتي شريف با همكاري مركز كاريابي این دانشگاه با هدف امكان ارتباط مستقيم كارفرمايان و كارجويان، تسهيل فرايند جذب و استخدام سازمان‌ها ، تعامل مستقيم صنعت و دانشگاه ، برپايي كارگاه‌هاي آموزشي كارآفريني و ايجاد انگيزه و خو...

یکشنبه، 01 اسفند 1400 - 17:26

توديع و معارفه مديريت حراست شركت ساپكو برگزار شد

مراسم توديع و معارفه مديريت حراست ساپكو با حضور مديرعامل، معاونين و مديران این شركت، برگزار شد.اقتدا به سيره اسلامي و انساني، سرلوحه رويكردهاي حراست ساپكو باشد.حراست و بازرسي ، خط كشي قابل اعتماد در بازبيني مستمر فرايندها

یکشنبه، 01 اسفند 1400 - 16:39

رونق توليد، محور اصلي توسعه صنعتي و رشد اقتصادي

مهندس پير محمدي ، مدير عامل ساپكو : اختصاص سال 1400 با عنوان توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها بر اهميت مقوله توليد افزوده و توليد صنعتي در شرايط فعلي به عنوان پيشرانه و عامل بالايندگي توسعه صنعتي و رشد اقتصادي كشور مطرح است.

شنبه، 30 بهمن 1400 - 15:50

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرد کیفیت محصولات افزایش خواهد یافت/ حفظ حقوق سهامداران اولویت ایران‌خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت محصولات، خروج از زیان دهی نماد «خودرو» و حفظ حقوق سهامداران را از اولویت های این خودروساز دانست.

شنبه، 30 بهمن 1400 - 13:29

مدیرعامل ساپکو در نشست عارضه‌یابی کیفی قطعات با سازندگان شبکه تامین تاکید کرد تشکیل کمیته ویژه عارضه‌یابی و ارتقای کیفیت قطعات خودرو

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور تقویت رویکردهای ارتقای کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، نشست هم اندیشی و عارضه یابی کیفی قطعات خودرو با حضور سازندگان شبکه تامین در شرکت ساپکو برگزار شد.

چهارشنبه، 27 بهمن 1400 - 12:30

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جمع قطعه سازان: افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده تولید در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست با قطعه سازان، برنامه‌های این گروه صنعتی در زمینه افزایش تیراژ تولید، تغییر در ترکیب و تنوع تولید، افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و برقراری تعامل کارآمدتر با قطعه‌سازان را تشریح کرد.

دوشنبه، 25 بهمن 1400 - 11:53

سازندگان برای افزایش عرضه به بازار بسیج شده‌اند، همراهی و مشارکت جهادی شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو در تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه

در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تامین نیاز بازار، شبکه تامین این گروه صنعتی با همدلی و عزم جهادی خود و در سایه اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش خودروهای کف پارکینگ بسیج شدند.

یکشنبه، 24 بهمن 1400 - 11:11

تکمیل و تجاری سازی بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو در هفته سوم بهمن‌ماه/ تولید ایران‌خودرو به ۴۲۵۴۴۶ دستگاه رسید

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از عرضه ۳۸۷ هزار و ۶۶۶ دستگاه خودرو به بازار تا پایان هفته سوم بهمن‌ماه و افزایش تجاری سازی محصولات در روزهای اخیر خبر داد.

شنبه، 23 بهمن 1400 - 12:23

برپایی ایستگاه صلواتی بسیج ساپکو در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

به منظور پاسداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پایگاه مقاومت بسیج شرکت ساپکو در مسیر راهپیمایی 22 بهمن واقع در خیابان آزادی ایستگاه صلواتی ایجاد نمود.

شنبه، 23 بهمن 1400 - 10:15

هم‌زمان با شب ۲۲ بهمن‌ماه و برای نخستین‌بار در گروه صنعتی ایران‌خودرو رقم خورد تکمیل و تجاری سازی ۵۹۶۸ دستگاه خودرو در یک روز

گروه صنعتی ایران‌خودرو روز گذشته و در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از رکورد روزانه تکمیل و تجاری سازی خودروها عبور کرد.

شنبه، 23 بهمن 1400 - 08:15
صفحه 1 از 4ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  بعدی   انتها   

150992 :تعداد کل بازدیدها