(آرشیو ماه آبان 1401)

راهبردهای شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌خودرو در خصوصی‌سازی صنعت خودرو: جذب سرمایه‌گذاری خارجی و بخش خصوصی در توسعه ساپکو

مدیرعامل ساپکو با اشاره به سیاست‌های کلان دولت مبنی بر خصوصی‌سازی صنعت خودرو، بر هم‌راستایی برنامه‌های ساپکو در حوزه‌های مختلف به منظور جذب سرمایه‌گذاری خارجی و بخش خصوصی در پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد.

چهارشنبه، 25 آبان 1401 - 15:37

با امضای قرارداد میان ایران خودرو و وزیر حمل و نقل این کشور صورت گرفت؛ آغاز صادرات محصولات ایران‌خودرو به ونزوئلا

قرارداد صادرات دو هزاردستگاه از محصولات تارا و دنا به امضای مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و رامون ولاسکز وزیر حمل و نقل ونزوئلا رسید.

چهارشنبه، 25 آبان 1401 - 12:39

مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به وزارت کشور مطرح کرد: ظرفیت‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تجاری کشور

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به داخلی سازی ۷۰ درصدی اتوبوس شهری، از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور خبر داد.

ﺳﻪشنبه، 24 آبان 1401 - 15:43

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به وزارت کشور مطرح کرد: ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می‌کند

مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت ظرفیت تولید و تحویل سالانه پنج هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس را دارد که با این ظرفیت بالای تولید داخل، نیازی به نگاه به بیرون و تامین محصول از خارج کشور و واردات اتوبوس دست دوم نیست.

ﺳﻪشنبه، 24 آبان 1401 - 15:38

در مهرماه امسال نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته محقق شده است، کاهش ۴۱ درصدی شکایات کیفی محصولات ایران‌خودرو

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از کاهش ۴۱ درصدی سرانه درخواست‌ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران‌خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.

دوشنبه، 23 آبان 1401 - 11:34

محصول جدید ایران خودرو وارد بازار می شود: فروش فوری وانت آریسان ۲ از فردا

گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز را طی برنامه فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه وارد بازار می کند.

یکشنبه، 22 آبان 1401 - 12:42

افزايش 79 درصدي درآمد «ايتراك»

در بررسی عملكرد شرکت‌های زيرمجموعه ايران خودرو، نتایج عملکردی شركت آزمايش و تحقيقات قطعات و مجموعه‌هاي خودرو (ايتراك) در نيمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزايش 79 درصدي درآمد اين شركت در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته است.

یکشنبه، 22 آبان 1401 - 11:56

اهم رویکردها و برنامه‌های مدیریت ارشد ساپکو در حوزه‌های مختلف اعلام شد: ساپکو، محور جذب ایده‌های دانش بنیان، توسعه خودکفایی و طراحی مهندسی خواهد بود

در مراسم معارفه مهندس شهرام صالحی به عنوان قائم مقام مدیر عامل ساپکو، مهندس غفاری، وی را به عنوان قائم مقام مدیرعامل با اختیارات کامل در تمامی حوزه ها معرفی و بر ضرورت همکاری و تعامل تمامی مدیران ارشد در راستای پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد.

شنبه، 21 آبان 1401 - 12:28

پس از اخذ مجوز شماره‌گذاری سورن، نوسازی تاکسی‌های فرسوده به زودی کلید می‌خورد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.

شنبه، 21 آبان 1401 - 10:59

در گفت و گو با مدیر عامل شرکت ایران ‌خودرو دیزل اعلام شد: رشد ۴۰۰ درصدی تیراژ تولید محصولات ایران خودرو دیزل

مقایسه تیراژ تولید ایران خودرو دیزل طی شش ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر رشد ۴۰۰ درصدی تولید محصولات این شرکت و توقف تولید خودروهای ناقص است.

چهارشنبه، 18 آبان 1401 - 11:45
صفحه 2 از 5ابتدا   قبلی   1  [2]  3  4  5  بعدی   انتها   

155885 :تعداد کل بازدیدها