السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

آیین بدرقه کاروان با اربعین تا ظهور کارکنان و خانواده های ساپکو به کربلای معلی

در آستانه اربعین حسینی، کاروان عاشقان حسینی شرکت ساپکو، رهسپار کربلای معلی شد
چهارشنبه 23 شهریور 1401

همزمان با رویداد بزرگ اربعین حسینی (ع)، اعزام کاروان با اربعین تا ظهور کارکنان و خانواده های محترم شرکت ساپکو برگزار شد . شرکت ساپکو با مساعدت مدیریت عامل این شرکت، همکاری بسیج و مشارکت زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تجمیع کمک‌های داوطلبانه و برپایی موکبهای شش گانه در مرز مهران و خاک عراق و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین ابا عبدالله الحسین، زمینه سازی زیارت و حضور در راهپیمایی اربعین حسینی را برای کارکنان و خانواده های محترم شرکت ساپکو در این سفر معنوی، فراهم آورده است.


در همین راستا کاروان با اربعین تا ظهور با حضور و همراهی  بالغ بر 350 نفر از معاونین، مدیران ، کارکنان و خانواده های محترم شرکت ساپکو  صبح امروز 23 شهریور 1401 عازم نجف شد. کاروان عاشقان حسینی شرکت ساپکو پس از تشرف به نجف اشرف  به همراه سایر زائرین اربعین حسینی  عازم  پیاده‌روی تا کربلای معلی خواهند شد. 
گفتنی است  هیئت چهارده معصوم (ع) و بسیج شرکت ساپکو، با همراهی و همدلی جمعی از سازندگان و عاشقان حسینی در زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، در ایام اربعین حسینی با حضور بیش از 100  خادم از بسیجیان شرکت ساپکو  و سایر شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو، به مدت دو هفته در موکب‌های شش گانه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و توزیع روزانه بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم و امکانات رفاهی و اقلام فرهنگی در خدمت و آماده پذیرایی از زائرین ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، در مسیر کربلا  خواهند بود .

تصاویر

آیین بدرقه کاروان با اربعین تا ظهور کارکنان و خانواده های ساپکو به کربلای معلی

IMG-20220914-WA0003

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

167892 :تعداد کل بازدیدها