در راستای پاسداشت اقدامات نیکوکارانه مرکز نیکوکاری و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در ساپکو برگزار شد:

آیین تجلیل از خیرین نیکوکار ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران‌خودرو

با همت مرکز نیکوکاری ساپکو، آیین تجلیل از خیرین نیکوکار ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران‌خودرو با عنوان جشن همدلی با حضور دکتر علیرضا نبی کارآفرین اجتماعی و نیکوکار برتر کشور، دکتر علیزاده معاون منابع انسانی، دکتر علیان ، رییس بنیاد ۱۵ خرداد و جمعی از مدیران و کارکنان در محل سالن همایش‌های ساپکو برگزار شد.
پنجشنبه 17 اسفند 1402

به‌گزارش اداره اطلاع‌رسانی ساپکو: در ابتدای این مراسم، دکتر علیزاده معاون منابع انسانی ساپکو ضمن قدردانی از خیرین حاضر در جشن به‌ویژه نمایندگان شرکت‌های قطعه‌سازی، گزارشی مختصر از اقدامات انجام‌شده خیرخواهانه مرکز نیکوکاری ساپکو شامل پرداخت مستمری ماهانه به ایتام، مدرسه‌سازی و تامین تجهیزات در مناطق محروم، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نظیر پرداخت هزینه بیماران خاص، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، اعطای سبدکالا و ارزاق و جهیزیه، برگزاری مراسم‌ها و اردوهای فرهنگی‌تفریحی و همچنین امداد‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی و غیرمترقبه ارائه داده و از برنامه‌های ساپکو در راستای آموزش، ارتقا توانمندی و اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت که مجموعا ۲۳۰ نفر هستند خبر داد.
همچنین در این مراسم، دکتر نبی کارآفرین برتر کشوری تلاش و جدیت امروز انسان‌ها را سازنده آینده آنان دانست و در این راستا به ذکر خاطراتی  آموزنده از زندگی خود پرداخت.
وی با اشاره به اقدام عجیب خود در استخدام افراد بی بضاعت، بن‌مایه ذاتی آنان را سرشار از معرفت و درک اقدامات خیرخواهانه توصیف کرد.

کارآفرین برتر کشور با اعلام اینکه مجموعه وی اولین  شرکتی در کشور است که  آسیب دیدگان اجتماعی را استخدام می‌کند به حسن رفتار کارکنان خود گواهی داد و توجه جامع و کامل دولت و نیز مشارکت اجتماعی مردمی در رفع آسیب‌های اجتماعی زندگی این افراد را خواستار شد. وی همچنین با اشاره به تامین هزینه و پرداخت جرایم زندانبان بدهکار در قالب ۸۰ پابند الکترونیکی ، خواستار مشارکت همگانی در این امر خیر شد.
همچنین دکتر علیان رییس بنیاد ۱۵ خرداد، ضمن تقدیر از زحمات نیکوکارانه و فعالیت های ساپکو در حوزه مسئولیت های اجتماعی،  در حاشیه این مراسم، ساپکو را به‌دلیل سرمایه گرانبهای انسانی آن ، سازمانی بی‌نظیر و آکنده از نشاط و بالندگی توصیف کرد.

تصاویر

آیین تجلیل از خیرین نیکوکار ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران‌خودرو

photo_2024-03-07_12-17-28

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

151469 :تعداد کل بازدیدها