برگزاری آيين تقدير از كارگران و كارفرمايان نمونه ، با همت جامعه اسلامی کارگران کشور: مديرعامل ساپكو به عنوان كارفرماي نمونه صنعت كشور معرفي شد.

مراسم گرامیداشت بیش از ۱۶ هزار شهید کارگر با تقدیر از تعدادی کارگران شهید و نمونه و کارفرمای نمونه از سوی جامعه اسلامی کارگران کشور و با حضور مقامات کشور، دکتر حسینی- معاون پارلمانی رئیس جمهور وهیئت همراه، سردار دقیقی، حسینی جانشین معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر کامیار- دادستان دیوان محاسبات کشور و کارگران در تالار وحدت تهران برگزار شد. به گزارش اطلاع رساني ساپكو به نقل از ايرنا ، در این مراسم از پنج کارگر نمونه از جمله محمد علی حسین زاده، علی موسی زاده، عباس برونسی، غلامرضا ام...
شنبه 10 اردیبهشت 1401

مراسم گرامیداشت بیش از ۱۶ هزار شهید کارگر با تقدیر از تعدادی کارگران شهید و نمونه و کارفرمای نمونه از سوی جامعه اسلامی کارگران کشور و با حضور مقامات کشور، دکتر حسینی- معاون پارلمانی رئیس جمهور وهیئت همراه، سردار دقیقی، حسینی جانشین معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر کامیار- دادستان دیوان محاسبات کشور و کارگران در تالار وحدت تهران برگزار شد. به گزارش اطلاع رساني ساپكو به نقل از ايرنا ، در این مراسم از پنج کارگر نمونه  از جمله محمد علی حسین زاده، علی موسی زاده، عباس برونسی، غلامرضا امینی و لیلا عباسی و کارفرمای نمونه  عادل پیر محمدی مدیرعامل ساپکو و عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی ایران خودرو  تقدیر شد.

مهندس پيرمحمدی در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته شعارهایی در خصوص اهميت تولید عنوان کرده‌اند و لازمه برخورداري از كشوري مستقل و توسعه يافته ،‌ تقويت تولید است.

مديرعامل ساپكو افزود: در علم اقتصاد، کشوری که در عرصه اشتغال و بهره وری برنامه‌ریزی نمايد ، كشور روبه توسعه است و  اشتغال عامل اصلی رشد اقتصادی كشورهاست و از همين رو در دولت فعلي ، جلسات شورای عالی اشتغال توسط رييس جمهور  پس از سال هاي متوالي تعطيلي ، مجددا تشكيل شده است .

 وی با اشاره به تولید محصول در صنعت خودروسازی و نقش تولید در رشد اقتصادی کشورها، اظهار داشت: صنعت خودرو با نقش ارزنده‌ای که در پیشگیری از خام‌فروشی مواد اولیه و افزایش تولید صنعتی و سهم بسزایی که در اشتغالزایی ایفا می‌کند به عنوان موتور رشد و توسعه اقتصادی کشور مطرح است.

مدیر عامل ساپکو همچنین اظهار داشت: طبق تاكيد مقام معظم رهبري، پيشگيري از خام فروشي در تولید محصول ، بسيار مهم است و  منجر به بهره وری می شود. بنابراين اهتمام به توليد به منظور تحقق شعار سال 1401 و توليد دانش بنيان و اشتغال آفرين ، به عنوان نقشه راه ، حائز اهميت بسيار است.

در ادامه این مراسم، «حسین رفیعیان» معاون مالی و پشتیبانی جامعه اسلامی کارگران کشور اظهار داشت: برنامه‌هاي هدفمند برای کارگران، تدوين شده و پس از آمارگیری، برنامه‌ریزی و تدوین بسته‌های هدفمند در خصوص مایحتاج کارگران به صورت ماهانه انجام خواهیم شد.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت بیش از ۱۶ هزار شهید کارگر با تقدیر از تعدادی کارگران شهید و نمونه و کارفرمای نمونه از سوی جامعه اسلامی کارگران کشور و با حضور مقامات کشور، پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ، در تالار وحدت تهران برگزار شد.

تصاویر

برگزاری آيين تقدير از كارگران و كارفرمايان نمونه ، با همت جامعه اسلامی کارگران کشور: مديرعامل ساپكو به عنوان كارفرماي نمونه صنعت كشور معرفي شد.

image_6483441

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

169938 :تعداد کل بازدیدها