تجليل از جانبازان دفاع مقدس و معارفه فرمانده بسيج شركت ساپكو

همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز برگزار شد:تجليل از جانبازان دفاع مقدس و معارفه فرمانده بسيج شركت ساپكو
ﺳﻪشنبه 17 اسفند 1400

همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مراسمي با حضور مديرعامل، معاونين و مديران شركت ساپكو از رشادت‌ها و نقش‌آفريني‌هاي جانبازان شركت ساپكو در دوران 8سال دفاع مقدس تجليل شد. مهندس پيرمحمدي مدير عامل شركت ساپكو ضمن  تبریک میلاد با برکت حضرت امام حسین(ع) "روز پاسدار" و فرخنده زادروز حضرت ابوالفضل العباس (ع) "روز جانباز" به پاسداران و جانبازان سرافراز ایران اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان گرانقدر به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی، سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، بر ضرورت جهاد در جبهه خودكفايي و توليد تاكيد و اظهار داشت: جانبازان به عنوان  تکیه‌گاه مطمئن ملت و طلایه‌دار اقتدار و بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی بوده و اكنون با پايان جنگ تحميلي، ضمن پاسداشت رشادت‌هاي جانبازان و ارزش‌هاي دفاع مقدس، همراهي و جهاد در سنگر خودكفايي وظيفه شرعي يكايك ما در جبهه صنعت و توليد است .

مهندس پيرمحمدي همچنين اظهار داشت :اختصاص سال 1400 با عنوان توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها بر اهميت مقوله توليد افزوده و توليد صنعتي در شرايط فعلي به عنوان پيشرانه و عامل بالايندگي توسعه صنعتي و رشد اقتصادي كشور مطرح است.

وي از صنعت خودرو به عنوان پيشرانه و لوكوموتيو ساير صنايع ياد كرد و  ضمن اشاره به نقش به سزاي صنعت خودرو در  توليد صنعتي و وابستگی بیش از 30 صنعت به صنعت خودرو تاكيد كرد: با توجه به ارتباط گسترده صنایع فولاد، پتروشیمی، نفت، لیزینگ، بانک، مس، آلومینیوم، و ... با صنعت خودرو  و به منظور کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینه‌های سربار تولید، مسیری جز افزایش تولید نداریم و افزايش  مقیاس تولید اصلي‌ترين رهيافت دستيابي به قیمت رقابتی خواهد بود. مهندس پيرمحمدي از توليد به عنوان عامل اصلي و محوري در رشد اقتصادي، توسعه صنعتي، ايجاد اشتغال و پيشگيري از خام فروشي مواد اولیه ياد كرد و اظهار داشت: روندي كه صنعت خودرو در زمينه تبديل مواد اوليه به محصول در فرايند توليد بر عهده مي‌گيرد، زمينه‌ساز اشتغال و رشد و توسعه صنعت خودروي كشور است .

مهندس پيرمحمدي با اشاره به يك نظرسنجي در رسانه ملي در خصوص بيكاري 50 هزار نفري كاركنان خودروسازي به ازاي واردات خودروهاي روز دنيا اظهار داشت: سهم اشتغال كشور از صنعت خودرو و ساير صنايع وابسته به آن اعم از پتروشيمي، فولاد، بانك، بيمه ، ليزينگ و ... بيش از 100 هزار نفر است و چنانچه مقام معظم رهبري تاكيد فرمودند ضرورت جهاد تبيين وتنوير افكار عمومي در خصوص اقدامات انجام شده در صنعت خودرو در 40 سال اخير،  وظيفه يكايك ماست .

مهندس پيرمحمدي همچنين تاكيد كرد : توليد گروه صنعتي ايران خودرو در برهه اي از زمان صرفا محصول پيكان بود اما حتي در توليد آرم پيكان هم خودكفا نبوديم. در حال حاضر مايه افتخار و مباهات است كه با عزم جهادي جوانان تحصيلكرده اين كشور، خودروي دنا پلاس ما با 75 درصد عمق ساخت داخل ، محصولي مطابق استانداردهاي روز مي‌باشد. وي همچنين بر ضرورت اهتمام جدي‌تر به مقوله كيفيت و رفع نقاط بهبود در زمينه كيفيت قطعات تاكيد كرد و اظهار داشت: بايستي از تجربه تحريم گذشته درس بگيريم و بركات ايجاد شده از خودكفايي قطعات را با فرصت بازگشت شركتهاي عهدشكني نظير پژو به تهديد تبديل نكنيم .

در اين مراسم طي حكمي از سوي فرمانده 501 نبي اكرم(ص) گروه صنعتي ايران خودرو ، جناب آقاي محمدرضا حيدرزاده با حفظ سمت قائم مقام حوزه 501 نبي اكرم گروه صنعتي ايران خودرو به عنوان فرمانده بسيج شركت ساپكو منصوب و از زحمات فرمانده پيشين اين حوزه جناب آقاي عليرضا كرمي و اقدامات انجام شده توسط بسيج محمد رسول الله و پايگاه ساپكو در زمينه كمك هاي مومنانه و واكسيناسيون سراسري زنجيره تامين و ... قدرداني شد.

 مهندس پيرمحمدي در مراسم معارفه فرمانده جديد بسيج ساپكو ، هم افزايي بسيجيان را با جهادگران سنگر توليد و اقتصاد ، بسترساز بركات و حفظ و پاسداشت ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس دانست 

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

167876 :تعداد کل بازدیدها