در بازدید مدیرعامل ساپکو، ازشرکت ایتراک و در راستای توسعه دانش و فعالیت های مهندسی زنجیره تامین مطرح شد: توسعه مراکز آزمون خودرو ، شرط لازم در توسعه صنعت خودروی کشور

بازدید مهندس غفاری ، مدیرعامل شرکت ساپکو ، مهندس شهرام صالحی، قائم مقام مدیر عامل و هیئت همراه از بزرگترین مرکز آزمایشگاهی و تست و آزمون کشور و خاورمیانه (ایتراک) انجام و بر ضرورت توسعه همکاری و تعامل شرکت ایتراک و مراکز مهندسی ایران خودرو و ساپکو تاکید شد.
ﺳﻪشنبه 01 آذر 1401

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی ساپکو، مهندس غفاری،  ضمن تاکید بر توسعه فعالیت‌های مهندسی در زنجیره تامین ، نقش شرکت ایتراک را در نهادینه‌سازی و توسعه دانش مهندسی و استانداردهای حوزه آزمون بسیار کلیدی دانست .

مدیر عامل ساپکو ، اهتمام جدی به تحقیق و توسعه را پاشنه آشیل توسعه صنعت خودروسازی و نقش آن را در کاهش هزینه و بهای تمام شده، افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری ، بسیار خطیر معرفی  کرد.

وی با معرفی شرکت ایتراک به عنوان یک مرکز دانش بنیان، تاثیرگذار و مطرح در مقایسه با شرکت‌های مطرح در این حوزه، ضمن تقدیر اقدامات انجام شده بر ضرورت ایجاد مرکز تست آزمون جاده‌ای و  تصادف و همچنین تکمیل قابلیت انجام تست‌های 85 گانه خودرو در شرکت ایتراک تاکید کرد و توسعه مراکز آزمون خودرو را شرط لازم در توسعه صنعت خودروی کشور معرفی کرد.

مهندس غفاری، تعامل هدفمند شرکت  ایتراک با  مهندسی ساپکو و مرکز NPD ایران خودرو را زمینه‌ساز توسعه دانش مهندسی دانست و با اشاره به ارزش دانش، آن را غیرقابل ارزش‌گذاری معرفی و بر ضرورت توسعه دانش مهندسی از گذرگاه تعامل ایتراک و مراکز طراحی  مهندسی تاکید کرد.

در ادامه این بازدید ، دکتر جهاندیده ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های شرکت  ایتراک ،  از کسب ۲/۵ میلیارد سود این شرکت  در شش ماه گذشته ، تحقق 90 درصد درآمد سال 1400 در 6 ماهه اول 1401 بر اساس گزارش حسابرسی مجمع میاندوره ای شرکت ایتراک و جهت‌گیری و برنامه‌ریزی این شرکت در راستای توسعه آزمون‌ها در حوزه ماژول و مگاماژول‌های خودرو خبر داد .

  وی ضمن معرفی پروژه‌های در دست اجرا و توسعه‌ای شرکت ایتراک بر عزم جدی این شرکت درراستای  تکمیل تست‌های 85 گانه و  ضرورت ایجاد مرکز تست آزمون‌های جاده‌ای ایتراک تاکید کرد .

گفتنی است مدیر عامل ساپکو و هیئت همراه در این بازدید از 18 آزمایشگاه تخصصی شرکت ایتراک در حوزه‌های مختلف ارتعاش و خستگی، برق و الکترونیک ، پلیمر و نساجی، کالیبراسیون ، موتور و قوای محرکه ، مکانیک، متالورژی ، نورسنجی ، ماشین‌های الکتریکی، سازگاری الکترو مغناطیسی و ... بازدید نمودند .

تصاویر

در بازدید مدیرعامل ساپکو، ازشرکت ایتراک و در راستای توسعه دانش و فعالیت های مهندسی زنجیره تامین مطرح شد: توسعه مراکز آزمون خودرو ، شرط لازم در توسعه صنعت خودروی کشور

IMG_2592

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

155861 :تعداد کل بازدیدها