در نشست مدير عامل ساپكو و رؤساي معاونت منابع انساني عنوان شد: نيروي انساني با محوريت توليد دانش ، در توسعه برند ساپكو نقش‌آفرين بوده است

مهندس پيرمحمدي ، مدير عامل شركت ساپكو در نشست روساي معاونت منابع انساني اظهار داشت:متوليان منابع انساني، وظيفه خطير نگهداري از ارزشمندترين ثروت ساپكو را بر عهده دارند و نيروي انساني با محوريت توليد دانش در توسعه برند اين شركت نقش‌آفرين بوده است .
شنبه 21 اسفند 1400

مهندس پيرمحمدي مدير عامل شركت ساپكو منابع انساني را منبعي با ارزش ذاتي عنوان كرد كه بايستي از سه قابليت دانش ، توانايي و مهارت برخوردار باشد. وي اصلي‌ترين وظيفه متوليان منابع انساني را نگهداري هوشمندانه و توسعه كارامد كاركنان دانست و اظهار داشت:

جذب نيروي انساني متخصص كه به‌عنوان شريك استراتژيك سازمان ساپكو مطرح باشد بايستي از جمله اولويت‌هاي متوليان منابع انساني باشد و پس از آن نگهداري، توسعه و ارتقاي نيروي انساني از ضروريات ساپكو در آينده است. وي به كارگيري تمامي پتانسيل‌هاي نيروي انساني را از جمله وظايف مديران و سطوح مديران ارشد مطرح كرد و اظهار داشت: اگر به كارگيري و توسعه هوشمندانه و به موقع در زمينه منابع انساني صورت نگيرد راه را به خطا رفته‌ايم .

مديرعامل ساپكو از آموزش به عنوان يكي از ابزار توسعه كاركنان ياد كرد و اظهار داشت: جذب تخصصي، نگهداري هنرمندانه و  آموزش و توسعه به موقع بايستي به عنوان نقشه راه متوليان منابع انساني مطرح باشد . وي ضمن تاكيد بر ضرورت فرهنگ‌سازي  در خصوص نظام‌هاي مشاركتي نظير نظام پيشنهادات، نظام آراستگي و ...  اظهار داشت: بخش عمده‌اي از  رضايت كاركنان از عملكرد سازمان به عملكرد متوليان حوزه منابع انساني باز مي‌گردد و اميد است منابع انساني ساپكو رويكرد خلاقانه، توسعه مدارانه و آينده‌نگرانه داشته باشد.

تصاویر

در نشست مدير عامل ساپكو و رؤساي معاونت منابع انساني عنوان شد: نيروي انساني با محوريت توليد دانش ، در توسعه برند ساپكو نقش‌آفرين بوده است

IMG_1231

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

153214 :تعداد کل بازدیدها