در همايش بسيج كارگري ،‌ همزمان با هفته کارگر و روز بسیج کارگری : معرفي مدير عامل ساپكو ، مهندس عادل پير محمدي به عنوان مدير نمونه صنعتي كشور

معرفي مديران، كارگران و نخبگان نمونه جامعه كارگري و صنعتي فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ: جامعه كارگري همواره نقش‌آفرين بوده است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سال 1401 ، سالي متفاوت براي جامعه اقتصادي و توليدي
ﺳﻪشنبه 06 اردیبهشت 1401

نمایشگاه نیازمندی‌های دانش محور صنعتی همزمان با هفته کارگر و روز بسیج کارگری در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد. در همايش بسيج كارگري كه همزمان با این نمایشگاه با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو ،  علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران اظهار داشت: در جامعه ما مهم ترین سرمایه سرمایه انسانی است و جامعه كارگري یکی از اقشار تاثيرگذار و  بازوان اصلی تولید و رونق اقتصادی  به شمار مي‌روند و غفلت از نقش‌آفرینی این جامعه بزرگ، پویا وارزشمند شایسته نیست.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه جامعه کارگری ما در دوران مبارزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس همواره نقش‌آفرین بوده است، ادامه داد: بالغ بر 5000شهید دفاع مقدس از جامعه کارگری تقديم انقلاب و نظام جمهوري اسلامي شده است و انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی به پیروزی‌های بزرگی دست يافته و بخشی از این پیروزی‌ها مدیون جامعه کارگری صنعت و تولید است . بنابراين امروز دشمن از ایران اسلامی، انقلاب اسلامی و ملت ایران عصبانی است. زيرا علیرغم چهل و دو سال محاصره، تحریم و فشارهای همه جانبه اقتصادی، موفقیت‌های ایران اسلامی روز افزون بوده است.

سال 1401 ، سال متفاوتي براي جامعه اقتصادي و توليدي

همچنين در اين مراسم ، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، الگوی کارگر بسیجی را  امیر المومنین (ع) دانست.

عبدالملکی با اشاره به اینکه تمام مردم ایران مدیون جریان کارگری هستند، تاکید کرد:یکی از محورهای اساسی دولت مردمی توجه به تولید و کار است و بر اساس برنامه دولت،  سال 1401 سال بسیار متفاوتی برای جامعه اقتصادی و تولید کشور خواهد بود.عبدالملکی با اشاره به افزایش حداقل حقوق کارگری در اسفند ماه خاطرنشان کرد: افزایش دستمزد قابل قبول برای قشر کارگران،  قدرت خرید و توان اقتصادی جامعه کارگری را افزايش خواهد داد.

عبدالملکی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال میزان تقاضا برای بیمه بیکاری و شکایت کارگران از کارفرمایان نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش داشته است و افزایش حقوق کارگران در سال 1401 كه با توافق جامعه كارگري و پيمانكاران انجام شد، به افزایش کارایی انجاميده و در تورم نقشي نداشته است.

وزير كار همچنين اظهار داشت: امسال سال بسیار خوبی برای کارفرمایان و سرمایه گذاران خواهد بود و کاهش پنج درصدی مالیات برای تولید کنندگان و اختصاص  270 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای تولید در بودجه 1401 به تقويت توليد خواهد انجاميد.معرفي مدير عامل ساپكو ، مهندس عادل پير محمدي به عنوان مدير نمونه صنعتي

معرفی مديران، كارگران و نخبگان نمونه جامعه كارگري و صنعتي

در مراسم بزرگداشت هفته کارگر و روز بسیج کارگری ، از دستاوردها و زحمات مديران، نخبگان و كارگران جامعه صنعتي  تقدير  و مهندس پيرمحمدي مديرعامل شركت ساپكو به عنوان مدير نمونه حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازي معرفي شد. در آيين تجليل از بسجيان و خانواده‌هاي محترم شهداي جامعه كارگري ، از كارگران، نخبگان و مديران نمونه حوزه‌هاي مختلف صنعت خودرو، صنايع دارويي ، صنعت قطعه‌سازي ، دخانيات و ساير شركت‌هاي دانش بنيان تجليل شد.

گفتني است نمايشگاه نيازمندي‌ها و توانمندي‌هاي صنايع با هدف پيوند شركت‌هاي دانش بنيان و جامعه صنعتي در سال توليد دانش بنيان و اشتغال آفرين  با همت بسيج كارگري استان تهران در شركت ساپكو برگزار شد.

تصاویر

در همايش بسيج كارگري ،‌ همزمان با هفته کارگر و روز بسیج کارگری : معرفي مدير عامل ساپكو ، مهندس عادل پير محمدي به عنوان مدير نمونه صنعتي كشور

IMG_0134

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

168048 :تعداد کل بازدیدها