در اختتامیه ارزیابی سیستم مدیریت یکپارچه IMS ساپکو ، عنوان شد:

ساپکو، پیشرو در جاری سازی الزامات و استانداردهای ارزیابی در صنعت کشور

ارزیابی سیستم‌های مدیریت یکپارچه ، توسط تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIS) مبتنی بر استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت محیط کار، مدیریت زیست محیطی و مدیریت انرژی به منظور ارزیابی نقاط قوت و بهبود انجام و شرکت ساپکو به عنوان شرکتی پیشرو در جاری سازی الزامات و استانداردهای ارزیابی توسط ارزیابان این دوره مطرح شد.
دوشنبه 06 شهریور 1402

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی ساپکو، ارزیابی سیستم‌های مدیریت یکپارچه ، توسط تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIS) مبتنی بر استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت محیط کار، مدیریت زیست محیطی و مدیریت انرژی به منظور ارزیابی نقاط قوت و بهبود انجام و شرکت ساپکو به عنوان شرکتی پیشرو در جاری سازی الزامات و  استانداردهای ارزیابی توسط ارزیابان این دوره مطرح شد.

ارزیابان،  وجود سیستمهای نرم افزاری و داشبوردهای مدیریتی پیشرفته در حوزه های مختلف، کنترل عملیات HSE و زیر ساخت و اقدامات شایسته در بعد تصدیق و صحه گذاری ارزیابی را از جمله تقاط قوت ساپکو مطرح نمودند.
همچنین تاکید بر چابک سازی فرایندها و انجام اقدامات بهبود در فرایند شناسایی ریسک ها ، مدیریت بهینه تغییرات زیرساخت و ساختار و نگهداری و تعمیرات روزآمد زیرساخت ها به عنوان نقاط بهبود این دوره اعلام شد.

مهندس مجید فهیمه امیری ، قائم مقام مدیر عامل ساپکو در مهندسی  و کیفیت در مراسم اختتامیه این ارزیابی ، ضمن تشکر از تیم ارزیابی و‌همراهی همکاران ساپکو‌ در برگزاری آدیتی شفاف و منسجم ، اظهار داشت: شناسایی نقاط بهبود مطرح شده توسط ارزیابان به عنوان فرصتی ارزشمند برای سازمان دانشمدار ساپکو مطرح است.
وی ضمن تاکید بر بررسی تاثیرتغییرات زیرساختها و ساختار بر کل سازمان ، بازبینی رویه ها و فرایندها به منظور همسویی با اهداف و کنترل تغییرات محیطی را ضروری دانست و فرایندهای سازمانی را فرایندی ارزشمند ، معرفی کرد که تقش بسزایی در حفظ و ارتقای برند ساپکو ایفا نموده است.
وی برند ساپکو‌ را برندی قدرتمند و حاصل تلاشهای گذشتگان دانست و بر حفظ و توسعه آن به منظور سرآمدی ساپکو و گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد.
قائم مقام ساپکو بر استخراج برنامه های بهبود با هدف حفظ ، پایداری و همسویی فرایندهای سازمان با تغییرات محیطی صنعت خودرو تاکید کرد و فرصت ایجاد شده را برای تمامی حوزه های سازمان ساپکو،  فرصتی مغتنم دانست که می‌تواند  زمینه‌ساز بهبود فرایندهای تولید، کیفیت و کاهش قیمت تمام شده محصولات و بسترساز تحقق نقشه راه اهداف گروه صنعتی ایران خودرو  باشد.
گفتنی است ارزیابان پایش و ارزیابی انطباق ایران، شرکت ساپکو را در مدت سه روز در حوزه‌های مختلف  سیستم مدیریت یکپارچه   (IMS) ارزیابی نمودند. 

تصاویر

 ساپکو، پیشرو در جاری سازی الزامات و استانداردهای ارزیابی در صنعت کشور

IMG-20230828-WA0010 (1)

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

163199 :تعداد کل بازدیدها