شركت ساپكو در نخستين همايش ظرفيت‌هاي همكاري شركت‌ها و نهادهاي دانش بنيان : تعميق داخلي سازي توليد باكيفيت قطعات و مجموعه‌هاي خودرو

نخستين همايش ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف ارائه فرصت‌هاي همكاري دانشگاه‌ها، مراكز تحقيقاتي مستقل‌، پارك‌هاي علمي و فناوري و تمامي نهادها و شركت‌هاي دانش پايه و دانش بنيان با تمركز بر نيازهاي فعلي و آينده صنعت خودرو در تاريخ 22 و 23 خرداد در سالن همايش‌هاي شركت ساپكو برگزار شد.
یکشنبه 22 خرداد 1401

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی ساپکو- شركت ساپكو با رويكرد توسعه داخلي‌سازي توليد قطعات و مجموعه‌هاي خودرو  در همكاري پايدار با دانش بنيان‌ها به ارائه نيازمندي‌هاي فناورانه قطعه‌سازي در حوزه مگاماژول هاي 5 گانه خودرو و مواد اوليه قطعات خودرو پرداخته و تعميق داخلي‌سازي توليد با كيفيت را در گذار همكاري با دانش بنيان‌ها در اين همايش هدفگذاري نموده است.

در اين همايش بخشي از نيازهاي زنجيره تامين ايران خودرو معرفي و امكان جذب، مذاكره و عقد تفاهم‌نامه با نخبگان و شركت‌هاي برخوردار از توان و تخصص به منظور رفع نيازمندي‌ها فراهم خواهد شد.

گفتني است در نخستین همايش ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو  بيش از 260 نياز فناورانه در گروه صنعتي ايران خودرو، احصاء و ارائه شده است و به دليل محدوديت زماني صرفا بخشي از اين نيازها در قالب 24 سخنراني در روزهاي 22 و 23 خرداد 1401 ارائه خواهد شد.

تصاویر

شركت ساپكو در نخستين همايش ظرفيت‌هاي همكاري شركت‌ها و نهادهاي دانش بنيان : تعميق داخلي سازي توليد باكيفيت قطعات و مجموعه‌هاي خودرو

IMG_8582

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

168810 :تعداد کل بازدیدها