طرح تحول دیجیتال ساپکو در مسیر شکوفائی

قابلیت‌ها و فناوری‌های زنجیره تامین به طور قابل توجهی در دهه گذشته تکامل یافته‌اند و تحول دیجیتال نقش اصلی را در این تکامل بازی می‌کند. در سال های اخیر، زنجیره های تامین به طور فزاینده ای هوشمند و خودکار شده اند. فناوری‌ها برای نقش آفرینان زنجیره تامین این امکان را فراهم نموده اند که مدیریت زنجیره تامین از طریق تحول فرآیندهای زنجیره تامین و بهبود تجربه مشتری، متحول و هزینه‌ها کاهش یابد.
ﺳﻪشنبه 22 آذر 1401

شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو(ساپکو) به واسطه ماموریت محوله نیازمند توسعه توانمندی های خود برای رشد و توسعه در عصر دیجیتال می باشد، بدین منظور طرح تحول دیجیتال ساپکو و زنجیره تامین توسط معاونت فناوری اطلاعات و مهندسی سازمان ارائه و اجرائی گردید.

طرح تحول دیجیتال ساپکو و زنجیره تامین در بازه سه‌ ساله‌ای شامل پروژه های 12گانه ای باهدف ایجاد زیرساخت های لازم برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال در ساپکو و زنجیره تامین به شرح ذیل تعریف گردیده است:

براساس برنامه زمانبندی مصوب طرح تحول دیجیتال، درحال حاضر 9 پروژه شروع گردیده و مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته در مسیر پیشرفت می باشند، از جمله پروژه هائی که با زنجیره تامین در ارتباط می باشد عبارتست از:

  •  ارزیابی سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین
  •  توسعه پلتفرم مالی زنجیره تامین(SCF)
  •  استفاده از فناوری دیجیتال در مدیریت جریان مواد، قطعات و تجهیزات
  • طراحی و راه اندازی پلتفرم D-SCM

که اطلاع رسانی پیشرفت و دستاوردهای آنها طی برنامه مدونی صورت خواهد پذیرفت.

تصاویر

طرح تحول دیجیتال ساپکو در مسیر شکوفائی

tahavol01

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

153271 :تعداد کل بازدیدها