مهندس پير محمدي در نشست رؤساي كيفيت ساپكو : كيفيت، حاصل فرهنگ و تكنولوژي و فرهنگ كيفي با ارزش‌تر از تكنولوژي است

مهندس پيرمحمدي، مدير عامل شركت ساپكو در نشست رؤساي كيفيت اين شركت، ضمن تاكيد بر ضرورت اهتمام جدي شبكه تامين ساپكو به مقوله كيفيت، با عنايت ویژه به منويات مقام معظم رهبري، اجابت فرامين معظم له را در حوزه كيفيت از جمله حقوق برحق مردم و از ضروريات افزايش کیفیت و تيراژ در گروه صنعتي ايران خودرو دانست.
شنبه 16 بهمن 1400

مدير عامل ساپكو اظهار داشت : 75 درصد از كيفيت در توليد قطعات و مجموعه ها، 12 درصد در طراحي و  الباقي آن در خطوط توليد اتفاق مي‌افتد و از همين رو با توجه به نقش 75 درصدي زنجيره تامين در توليد  قطعات و مجموعه‌هاي خودرو ، لزوم بازنگري رويه و دستورالعمل‌هاي ارتقاي كيفيت ، ضروري است و بايستي از بازخوردهاي كيفي و سایر مبادی  به عنوان ورودي اصلاح فرايند كيفي قطعات خودرو استفاده كرده و با ايفاي نقش كنترل و نظارت مستمر و ارتقاي دانش خود نسبت به سازنده، زمينه‌ساز ارتقا و تحولات كيفي در قطعات و محصولات  گروه صنعتي ايران خودرو باشيم.

وي ضمن اشاره به ضرورت بازنگري عملكرد و فلسفه وجودي شركت‌هاي بازرسي اظهار داشت: نقش ساپكو در فرايند ارتقاي كيفي با حضور مستمر در سايت سازندگان شبكه تامين  ، برگزاري جلسات، ارائه مشاوره و شناسايي گلوگاه‌هاي كيفي در كنار سازندگان قطعات بسيار پر رنگ است .

مهندس پير محمدي همچنين كيفيت را حاصل فرهنگ و تكنولوژي و فرهنگ كيفي را باارزش‌تر از تكنولوژي دانست و گفت: بايستي با نظارت مستمر و صدور كارنامه كيفي براي سازندگان در قالب فرايند مكانيزه ، زمينه ساز افزايش كيفيت باشيم.

وي با اشاره به ضرورت كارآمدي استانداردها در فرايند توليد سازندگان اظهار داشت : اخذ گواهينامه‌هاي ايزو و نظاير آن بايستي در عمل منجر به ارتقاي كيفيت شود و در بحث ارتقاي سازندگان بايستي بازنگري اساسي صورت گيرد و با برنامه‌ريزي آينده‌نگرانه،  ارتقاي سازندگان را فراهم سازيم.

تصاویر

  مهندس پير محمدي در نشست رؤساي كيفيت ساپكو : كيفيت، حاصل فرهنگ و تكنولوژي و فرهنگ كيفي با ارزش‌تر از تكنولوژي است

IMG_9538

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

169304 :تعداد کل بازدیدها