مهندس پير محمدي در نشست معاونت و رؤساي حوزه توسعه كسب و كار : تعميق ساخت داخل و كاهش ارزبري ، اصلي‌ترين رويكرد ساپكو

نشست دوره‌اي مديريت عامل و رؤساي حوزه‌هاي مختلف شركت ساپكو با حضور معاونت و روساي توسعه كسب و كار برگزار شد. مهندس پيرمحمدي در اين مراسم ضمن اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري در سال‌هاي گذشته بر اهتمام جدي به توليد و ايجاد اشتغال در كشور، رشد اقتصادي را در گرو توليد دانست و اختصاص پيام سال مقام معظم رهبري در سال‌هاي اخير به مقوله توليد را نشاندهنده ضرورت اهميت توليد در رشد اقتصادي، توسعه و ايجاد اشتغال در كشور عنوان كرد.
شنبه 02 بهمن 1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی ساپکو- نشست دوره‌اي مديريت عامل و رؤساي حوزه‌هاي مختلف شركت ساپكو  با حضور معاونت و روساي توسعه كسب و كار  برگزار شد. مهندس پيرمحمدي در اين مراسم ضمن اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري در سال‌هاي گذشته بر اهتمام جدي به توليد و ايجاد اشتغال در كشور، رشد اقتصادي را در گرو توليد دانست و اختصاص پيام سال مقام معظم رهبري در سال‌هاي اخير به مقوله توليد را نشاندهنده ضرورت اهميت توليد در رشد اقتصادي، توسعه و ايجاد اشتغال در كشور عنوان كرد.

مهندس پيرمحمدي ساپكو را سازماني فرايند محور معرفي كرد كه  رويكرد تفويض اختيار درتمامي حوزه‌هاي آن تسري يافته و ساختار سازماني آن براساس اصلي‌ترين استراتژي‌هاي سازمان تدوين و تمامي پتانسيل و ظرفيت نيروي انساني آن در خدمت ماموريت و اهداف عالي اين سازمان قرار گرفته است .

مدير عامل ساپكو با اشاره به ايجاد زير ساخت‌هاي جديد سيستمي در شركت ساپكو ، مهمترين ويژگي اين سيستم‌ها را روزآمدي و ايجاد يكپارچگي در فرايندهاي اصلي سازمان و تسري آنها به تمامي فعاليت‌هاي ساپكو عنوان كرد و با اشاره به راه‌اندازي سامانه امضاي الكترونيكي قراردادهاي سازندگان در ساپكو،  بهره‌مندي از اين سامانه و تسري آن در شبكه تامين را زمينه‌ساز تسهيل، چابكي و شفافيت در تبادل قراردادهاي ساپكو و شبكه تامين دانست.

مهندس پيرمحمدي پرداخت مطالبات سازندگان بر اساس ساختار منظم و سيستماتيك را از جمله اقدامات شركت ساپكو در راستاي شفافيت وعدالت در پرداخت‌ها عنوان كرد و گفت: با توجه به نقش مديران پروژه در پيشبرد اهداف توسعه و توليد در گروه صنعتي ايران خودرو  بايستي مديران پروژه در سازمان نسبت به پيشبر اهداف پروژه ها نقش مطالبه‌گري از سازمان را ايفا نمايند  و با توجه به شفافيت، حدود اختيارات و انتظارات از مديران پروژه، عزم جدي آنها به منظور توسعه اهداف تعميق خودكفايي در شركت ساپكو ضروري است. وي پيشرفت‌هاي انجام شده در توليد خودروي تارا را نمادي از هم‌افزايي تمامي سطوح ساپكو و گروه صنعتي ايران خودرو در تسريع روند توليد و توسعه محصول در گروه صنعتي ايران خودرو  عنوان كرد.

مديرعامل شركت ساپكو ، همچنين اصلي‌ترين فلسفه وجودي شركت ساپكو را توسعه خودكفايي دانست  و بر ضرورت تعميق ساخت داخل و كاهش ميزان ارزبري به عنوان اصلي‌ترين رويكرد و نقطه قوت  شركت ساپكو تاكيد كرد.

تصاویر

مهندس پير محمدي در نشست معاونت و رؤساي حوزه توسعه كسب و كار : تعميق ساخت داخل و كاهش ارزبري ، اصلي‌ترين رويكرد ساپكو

IMG_9007

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

169173 :تعداد کل بازدیدها