مهندس پيرمحمدي ، مدير عامل ساپكو در نشست پايان سال كاري 1400: نااميدكردن مردم نسبت به دستاوردهاي توليد داخل صنعت خودروي كشور ، خيانت است.

به گزارش اداره اطلاع‌رساني ساپكو ، مهندس پيرمحمدي ، مديرعامل اين شركت در نشست پايان سال كاري 1400 اظهار داشت: در سال 1400 تحريم‌هاي ظالمانه بيگانگان نسبت به گذشته بسيار شديدتر بود و همين امر بركات بسياري براي صنعت خودروي كشور به همراه داشت . تحريم‌ها نقاظ ضعف ما را به چالش كشيد و هر زمان كه فشار تحريم‌ها بيشتر شد بيشتر به خودمان متكي شديم.
چهارشنبه 25 اسفند 1400

به گزارش اداره اطلاع‌رساني ساپكو ، مهندس پيرمحمدي ، مديرعامل اين شركت  در نشست پايان سال كاري 1400  اظهار داشت: در سال 1400 تحريم‌هاي ظالمانه بيگانگان نسبت به گذشته بسيار شديدتر بود و همين امر بركات بسياري براي صنعت خودروي كشور به همراه داشت . تحريم‌ها نقاظ ضعف ما را به چالش كشيد و هر زمان كه فشار تحريم‌ها بيشتر شد  بيشتر به خودمان متكي شديم.

مدير عامل ساپكو اقدامات گروه صنعتي ايران خودرو در سال 1400 را در راستاي افزايش توسعه محصول به رغم مشكلات مالي و تنگناهاي تحريم ستودني دانست و توليد محصول تارا با قابليت صادرات، توليد انبوه موتور TU5+، توليد انبوه موتور XU+ و برنامه‌ريزي توليد موتور EF+ در سه مدل را از جمله اقدامات ارزنده گروه صنعتي ايران خودرو و ساپكو در راستاي توسعه محصول در سال 1400 دانست .

مهندس پيرمحمدي افق 1401 را در بخش صنعت خودرو و قطعه‌سازي، به موازات و در امتداد اقدامات 1400 دانست و گفت: اگر توافقي صورت گيرد بايستي طبق روال تحريم عمل كنيم و متكي به محصول ديگران در ساير كشورها و مونتاژكار صرف نباشيم و اگر استراتژي ديگران را دنبال كنيم هرگز صاحب استراتژي توسعه محصول نخواهيم شد.

وي همچنين مبناي برنامه‌ريزي‌هاي گروه صنعتي ايران خودرو در ارتباط با شركاي خارجي را متكي به انتقال دانش فني در توسعه محصول دانست و گفت: اگر مالكيت معنوي ما در توسعه محصول و توليد خودرو حفظ نشود و در فرايند ارتباط با شركاي خارجي ، انتقال دانش صورت نگيرد، راه را به خطا رفته‌ايم.

مديرعامل ساپكو در ادامه اظهار داشت: كشورهايي كه صاحب صنعت خودرو هستند به نقش اين صتعت در توسعه صنعتي آگاهند و با توجه به نقش و اهميت صنعت خودرو در توسعه اشتغال و وابستگي ساير صنايع نظير فولاد، پتروشيمي و ... به اين صنعت ، وظايف يكايك ما جهاد تبيين اقدامات و دستاوردهاي صنعت خودرو و قطعه سازي است . مهندس پيرمحمدي همچنين به نقد غيرمنصفانه برخي‌ها به صنعت خودرو اشاره و اظهار داشت: پيكان سال 57 با تعداد كمي سازنده توليد مي شد و حتي در توليد آرم آن هم خودكفا نبوديم اما در حال حاضر محصول دنا پلاس گروه صنعتي ايران خودرو با همت جوانان اين مرز و بوم و با 75 درصد ساخت داخل توليد مي‌شود. بنابراين وظيفه يكايك ماست كه در جهاد تبيين، اقدامات انجام شده در حوزه‌هاي مختلف صنعت خودرو را براي مرم تبيين و آگاه‌سازي نماييم و در شرايط فعلي ، نااميدكردن مردم نسبت به دستاوردهاي توليد داخل صنعت خودرو ، خيانت است.

مدير عامل ساپكو همچنين ضمن اشاره به ضرورت اصلاح نقاط بهبود كيفي، اظهار داشت: كيفيت، حق مسلم مردم است و ما در شركت ساپكو به عنوان متولي شبكه تامين با تشكيل كميته ويژه عارضه‌يابي ، اصلاح و بهبود كيفي و صرف زمان و انرژي به دنبال تحقق حقوق حقه مردم شريفمان هستيم .

مهندس پيرمحمدي همچنين اظهار داشت: دستاوردهاي توسعه صنعتي بايستي در كنار انتقادات مدنظر قرار گيرند و مفتخريم كه با همت جوانان اين مرز و بوم و انتقال دانش فني ، جشن  توليد 471 هزار دستگاه خودرو در دل تحريم‌ها را جشن گرفته‌ايم و  بايستي جهاد تبيين را به عنوان  اولويت‌هاي دست‌اندركاران صنعت خودرو و قطعه‌سازي، مدنظر داشته باشيم.

گفتني است در مراسم پايان سال كاري شركت ساپكو، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو ، دكتر خطيبي  از دستاوردها و زحمات مديريت و كاركنان  شركت ساپكو تشكر و ضمن عرض تبريك پيشاپيش نوروز 1401،  سال آينده  را سالي همراه با موفقيت و توسعه براي گروه صنعتي ايران خودرو آرزو كرد.

تصاویر

مهندس پيرمحمدي ، مدير عامل ساپكو در نشست پايان سال كاري 1400: نااميدكردن مردم نسبت به دستاوردهاي توليد داخل صنعت خودروي كشور ، خيانت است.

pier

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

153194 :تعداد کل بازدیدها