مهندس پيرمحمدي، مديرعامل ساپكو در جمع رؤساي طراحي مهندسي و خودكفايي ساپكو: ضرورت تعامل سازندگان و دانش بنيان‌ها به‌منظور توسعه محصول و ارتقاي صنعت قطعه‌ُسازي

در نشست مديريت عامل، معاونت و رؤساي حوزه طراحي مهندسي و خودكفايي شركت ساپكو كه با هدف تعامل نزديك و بهره‌مندي از نظرات ، پيشنهادات و نقاط بهبود حوزه‌هاي مهندسي و خودكفايي برگزار شد، مهندس پير محمدي ضمن تسليت حادثه فوت همكاران مركز تحقيقات و نوآوري ايران خودرو اظهار داشت: فعاليت در حوزه خودكفايي قطعات با نگاه به امكانات و بهره‌مندي از پتانسيل‌هاي داخلي، نتايج ارزشمندي در پي خواهد داشت و اتكا به شركت‌هاي خارجي در فرايند خودكفايي براي صنعت ما ثمربخش نبوده است.
شنبه 25 دی 1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی ساپکو- در نشست مديريت عامل، معاونت و رؤساي حوزه طراحي مهندسي و خودكفايي شركت ساپكو كه با هدف تعامل نزديك و بهره‌مندي از نظرات ، پيشنهادات و نقاط بهبود حوزه‌هاي مهندسي و خودكفايي برگزار شد، مهندس پير محمدي ضمن تسليت حادثه فوت همكاران مركز تحقيقات و نوآوري ايران خودرو اظهار داشت: فعاليت در حوزه خودكفايي قطعات با نگاه به امكانات و بهره‌مندي از پتانسيل‌هاي داخلي، نتايج ارزشمندي در پي خواهد داشت و اتكا به شركت‌هاي خارجي در فرايند خودكفايي براي صنعت ما ثمربخش نبوده است. وي با اشاره به ضرورت الگوبرداري شبكه تامين از تجارب ارزنده جهاني در تعامل و همكاري با شركت‌هاي دانش‌بنيان اظهار داشت: تعامل سازنده شبكه تامين و شركت‌هاي دانش بنيان، زمينه‌ساز توسعه محصول و دستاوردهاي ارزنده در حوزه خودكفايي و ارتقاي دانش فني صنعت قطعه‌سازي خواهد شد.

مهندس پيرمحمدي ضمن اشاره به مزاياي بهره‌مندي از  سيستم PLM در سازمان‌ها، تسري اين سيستم به حوزه‌هاي تأمين‌، مالي، پروژه‌ها، مهندسي و تمامي اركان ساپكو را ضروري دانست و گفت:

شالوده رشد اقتصادي در هر كشور توليد است و بايستي تمامي توان و عزم خود را در راستاي افزايش توليد و تجاري‌سازي خودروهاي كف، بسيج نماييم.

مهندس پيرمحمدي  با اشاره به ارزش برند شركت ساپكو در صنعت خودروسازي، مهمترين مزيت رقابتي اين شركت را نيروي انساني متخصص، ماهر ،كارآمد و دانش‌مدار در اين سازمان خواند و گفت: هر نيروي انساني در شركت ساپكو، برخوردار از دانش و تجربه است و بايستي با مديريت اين دانش و تجربه در راستاي افزايش بهره وري و اعتلاي ازش برند ساپكو گام برداريم. وي ساپكو را سازماني فرايند محور و نظام‌مند دانست كه تمامي محورهاي اصلي آن بر پايه فرايندها و دستورالعمل‌ها و متكي به نظم و نظام ساختاريافته مهندسي است و از همكاران ساپكو خواست كه قدر خود و ارزش اين برند را پاس بدارند.

مدير عامل ساپكو  با اشاره به ضرورت بازنگري نظام ارزيابي عملكرد اظهار داشت: نظام ارزيابي عملكرد بايستي مبتني بر حجم فعاليت، ميزان دقت، مسئوليت‌پذيري، نوآوري و تخصص افراد باشد و شركت ساپكو به منظور بهبود عملكرد اين نظام، نياز به بازنگري و الگوبرداري از سازمان‌هاي پيشرو و مشاوره با متخصصين اين حوزه دارد.

نشست مديرعامل ساپكو، معاونت و رؤساي حوزه ساخت و خودكفايي، با بيان نظرات ، پيشنهادات و نقاط بهبود توسط رؤساي اين حوزه پايان يافت .

تصاویر

مهندس پيرمحمدي، مديرعامل ساپكو در جمع رؤساي طراحي مهندسي و خودكفايي ساپكو: ضرورت تعامل سازندگان و دانش بنيان‌ها به‌منظور توسعه محصول و ارتقاي صنعت قطعه‌ُسازي

IMG_8079

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

162063 :تعداد کل بازدیدها