همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و روز آتش نشانی و ایمنی: برگزاری مسابقات آتش نشانی برتر صنعتی ، یادواره شادروان مهدی محمد صادقی در ساپکو

در آستانه سالروز گرامی­داشت آتش نشانی و ایمنی و بزرگداشت شهدای آتش نشان و آغاز هفته دفاع مقدس ، چهارمین دوره مسابقات عملیاتی، ورزشی آتش نشانی برتر صنعتی، یادواره شادروان مهدی محمدصادقی به منظور ارتقا انگیزه و حفظ قوای جسمی آتش نشانان شرکت های صنعتی با حضور 12 تیم در تاریخ 30 و 31 شهریور در ساپکو برگزار خواهد شد.
دوشنبه 28 شهریور 1401

به گزارش واحد اطلاع رسانی ساپکو؛ در آستانه سالروز گرامی­داشت آتش نشانی و ایمنی و آغاز هفته دفاع مقدس و هنچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، چهارمین دوره مسابقات عملیاتی، ورزشی آتش نشانی برتر صنعتی، یادواره شادروان مهدی محمد­صادقی به منظور ارتقا انگیزه و ایجاد تعامل و همبستگی آتش نشانان صنایع حوزه صنعت در حوادث غیرمترقبه و همچنین در راستای حفظ قوای جسمانی با عنایت به دوری از شرایط عملیاتی در همه‌گیری کرونا در سالن چند منظوره ساپکو برگزار خواهد شد.
این دوره از مسابقات  ، در قالب 8 آیتم عملیاتی و ورزشی در 30 و 31 شهریور با حضور 12 تیم از بخش‌های آتش نشانی شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، پالایشگاه نفت پارس و فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

این رویداد در روز اول با مسابقات عملیاتی از جمله ترکیبی،آب‌رسانی ، حمل مصدوم، دستگاه تنفسی و جمع‌آوری لوله همراه خواهد بود. دوی 4 در صد متر امدادی، طناب‌کشی ، بارفیکس و مسابقه سرعت در تمرکز از اهم برنامه‌های روز دوم این ماراتن می‌باشد.
گفتنی است این مسابقات با مساعدت معاون محترم منابع انسانی ، مدیریت حراست و آتش نشانی شرکت ساپکو  و حمایت معنوی فدراسیون ورزش‌های همگانی، انجمن ورزش آتش نشانان کشور و شورای سیاست گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مجله حریق برگزار خواهد شد. 

تصاویر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و روز آتش نشانی و ایمنی: برگزاری مسابقات آتش نشانی برتر صنعتی ، یادواره شادروان مهدی محمد صادقی در ساپکو

IMG-20220919-WA0020

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

154236 :تعداد کل بازدیدها